
Marketing E Comunicación
- Comunicação, Livros Em Espanhol
- 3 Visualizações
- Nenhum Comentário

Link Quebrado?
Caso o link não esteja funcionando comente abaixo e tentaremos localizar um novo link para este livro.

Este Traballo de Investigación Tutelado (TIT) pretende ser unha aplicación das técnicas e das estratexias do marketing ao ámbito da comunicación. Desde hai aproximadamente medio século o marketing foi abandonando paseniño a súa vinculación case exclusiva co mundo económico e empresarial
e comezou a ser utilizado por milleiros de organizacións en todo o mundo, independentemente de cal fose o seu cometido e filosofía de actuación. Académicos e empresarios mudaron a concepción que del tiñan e fórono entendendo como un elemento que podería resultar valioso para entidade e non só como aquel método pouco coñecido que contribuía a aumentar os beneficios.Caso o link não esteja funcionando comente abaixo e tentaremos localizar um novo link para este livro.

Caso o link não esteja funcionando comente abaixo e tentaremos localizar um novo link para este livro.